VAAK
GESTELDE VRAGEN

OURDOMAIN AMSTERDAM SOUTH EAST

VERHUUR

Welke soorten contracten zijn mogelijk voor OurDomain Amsterdam South East?

Contracttypes East House

  • Young Professional & Student contract: minimaal 1 jaar, maximaal 5 jaar met een opzegtermijn van één maand

Criteria:

- Je staat ingeschreven bij een onderwijsinstelling (MBO/HBO/WO), bewijs van inschrijving verplicht. Of, je werkt of studeert in het Amsterdam UMC (geen opleidingseis)

- Je bent minimaal 18 en maximaal 27 jaar oud op het moment van verhuizen

- Je bent student of (zelfstandig) ondernemer

- Deze contractvorm is mogelijk voor de gemeubileerde studio's in het East House van OurDomain Amsterdam South East

  • PhD-contract (huurcontract voor de periode van je doctoraat). Dit contract is alleen mogelijk voor Executive Plus studio's

Contracttypes North en West House

  • Contracttype 1

1 Huurder (+ optionele medebewoner)

Bruto maandinkomen (excl. vakantiegeld, bonus, etc.), minimaal 3 x basishuur

Een medebewoner kan tijdens het huurcontract worden toegevoegd of verwijderd of gewijzigd, er moet dan een nieuw contract worden getekend.

  • Contracttype 2

2 Huurders

Gecombineerd bruto maandinkomen (excl. vakantiegeld, bonus, etc.), 4 x basishuur

Beiden ondertekenen het contract

Een van de huurders kan niet worden gewijzigd of verwijderd; in dit geval moet een nieuw contract worden getekend (alleen mogelijk als in de nieuwe situatie aan de inkomenseisen wordt voldaan)

  • Werkstatus

Arbeidscontract, ouder dan 3 maanden

ZZP-er, minimaal 1 jaar ingeschreven in KvK

  • Duur

Contract van onbepaalde duur, met een minimumduur van ten minste 12 maanden

Wat zijn de voorwaarden voor het huren van een appartement bij OurDomain?

Dit verschilt per gebouw.

  • East House

Je leeftijd, opleiding en inkomen zijn belangrijk in East House

  • North en West House

In North House en West House gelden andere regels; dit zijn vrije markt huurappartementen en in dat geval gelden er minimuminkomensregels. Je leeftijd en inkomen zijn belangrijk in North House en West House.

Hoe kan ik mij aanmelden voor een appartement?

  • Appartementen worden verhuurd op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Je appartement is pas gereserveerd nadat je de inschrijfkosten hebt betaald. Zodra je een appartement hebt gekozen, moet je binnen 72 uur het aanvraagformulier invullen en documenten uploaden.

 

  • Het reserveren van een appartement (en het betalen van de inschrijfkosten) betekent NIET automatisch dat je aanvraag is geaccepteerd. Zodra je het aanvraagformulier hebt ingevuld en de vereiste documenten hebt geüpload, wordt de aanvraag verwerkt. Greystar heeft het recht om een aanvraag af te wijzen. Het inschrijfgeld wordt alleen terugbetaald als de aanvraag wordt afgewezen op andere gronden dan die vermeld in de kwalificatiecriteria.

 

  • Zodra je aanvraag is verwerkt, wordt er een contract opgesteld. Nadat je het contract hebt ondertekend en de borg hebt betaald, zal OurDomain het contract medeondertekenen. Je huurcontract is pas definitief na ondertekening door OurDomain. Houd er rekening mee dat je het contract binnen 72 uur moet ondertekenen en de borg moet voldoen.

Hoe boek je je appartement?

1. Klik op de knop BOEK NU

2. Klik op het type appartement waarin je geïnteresseerd bent

  • Er zijn verschillende categorieën beschikbaar

3. Selecteer het gewenste appartementnummer

4. Selecteer de gewenste verhuisdatum 

5. Vul alle velden in die zijn gemarkeerd met een ster

  • Houd er rekening mee dat je een vinkje moet zetten, zelfs als je geen tweede naam hebt, en kies "titel".
  • Hier moet je ook alle vereiste documenten uploaden. Je kunt meer dan één document uploaden als dat nodig is
  • Een foto voor de ID-kaart is verplicht, dit is een selfie die we zullen toepassen op je bewoners ID-kaart

6. Betaal de €100 aanvraagkosten om je aanvraag in te dienen.

  • Houd er rekening mee dat het appartement alleen voor jou wordt gereserveerd en offline wordt gehaald zodra de €100 is betaald.
  • Betaal de €100 maar één keer en wacht op de bevestiging van de betaling, klik het pop-up betalingsscherm niet weg.

7. Wacht tot je documenten zijn beoordeeld door het leasingteam

  • We bekijken ze zo snel mogelijk en nemen contact met je op. Dit kan 3-4 werkdagen duren
  • Je ontvangt dan verdere instructies voor het betalen van de aanbetaling

8. De borg betalen 

  • Let op: de aanbetaling moet binnen 72 uur na goedkeuring van je aanvraag worden voldaan.

9. Onderteken het contract digitaal in je account - wij zullen het medeondertekenen en dan is je huurcontract compleet.

10. Tijd om te vieren: je hebt een appartement bij OurDomain Amsterdam South East!

11. We houden contact en zullen je op een later moment informeren over het verhuisproces.

 

*kan aan verandering onderhevig zijn

Wat is de borg?

Er moet een borg worden betaald voordat de huurovereenkomst wordt medeondertekend. De betaling van de borg gebeurt tijdens de aanvraagprocedure, nadat je aanvraag is goedgekeurd. De borg is gelijk aan 2 keer de basishuur van het appartement.

Hoeveel bedragen de aanvraagkosten?

De aanvraagkosten bedragen €100. OurDomain behoudt zich het recht voor om een aanvraag af te wijzen. Zodra de €100 is betaald, gaat het appartement offline en wordt het in de wacht gezet zodat jij de inschrijving kunt voltooien. De inschrijfkosten worden niet gerestitueerd, maar in mindering gebracht op de eerste maand huur.

Hoe werkt het proces nadat alles is ondertekend?

We nemen contact met je op om de exacte verhuisdatum te plannen. De verhuisdatum is meestal de eerste week van je huurperiode. Je eerste maand huur wordt pro-rata berekend op basis van je verhuisdatum.

Wat is de exacte datum waarop ik kan verhuizen?

Na ondertekening van je huurcontract krijg je een verhuisdatum en -tijd toegewezen. De initiële verhuisdatum in je online leaseaccount is slechts een indicatie. Natuurlijk doen we ons uiterste best om rekening te houden met je voorkeuren, maar we plannen op basis van beschikbaarheid (wie het eerst komt, het eerst maalt).

Zal de huur elk jaar stijgen?

Ja, je ontvangt in april een brief waarin de jaarlijkse verhoging per juli wordt bevestigd.

Hoe beëindig ik mijn huurovereenkomst? Kan ik dit in mijn eerste jaar doen?

Na de minimale verblijfsduur van 12 maanden kun je minimaal één kalendermaand van tevoren opzeggen door een e-mail te sturen naar de Servicedesk. Let op: je opzegging is pas definitief als je een e-mailbevestiging hebt ontvangen van OurDomain. Raadpleeg hiervoor de Algemene Voorwaarden.

Wat gebeurt er nadat ik me heb ingeschreven? Hoe werkt de toewijzing van appartementen? 

Registratie vindt plaats op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Als het appartement van jouw voorkeur beschikbaar is en je voldoet aan de criteria, dan word je opgenomen in het verhuurproces. Het verhuurproces vindt digitaal/online plaats via onze website en ons verhuursysteem Rentcafé.

Kom ik in aanmerking voor huursubsidie?

Dat hangt af van je leeftijd, inkomen en type appartement. Je kunt de website van de Belastingdienst bezoeken om te zien of je in aanmerking komt en om het bedrag te berekenen.

In East House bieden we gereguleerde studio's (onder de huurlimiet) en studio's op de vrije markt.

In North en West House bieden we alleen vrije markt appartementen aan.

Vrije marktwoningen komen niet in aanmerking voor huursubsidie.

Hoeveel huursubsidie kan ik krijgen?

Dat hangt af van je leeftijd en inkomen. Als je naar de website gaat: hier kun je zien of je in aanmerking komt en het bedrag berekenen. Daar vragen ze naar de basis van de niet-verhaalbare servicekosten per maand.

De servicekosten zijn als volgt:  

Schoonmaakkosten voor openbare ruimtes € 10,00

Energiekosten voor openbare ruimtes € 7,50

Onderhoudskosten € 10,00

Gebruik van openbare ruimtes & faciliteiten € 2,50

Totaal € 30,00

Waar kan ik meer informatie vinden over de criteria?

Alle criteria staan vermeld bij de Belangrijke informatie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die mailen naar info.odase@thisisourdomain.nl.

Hoe voorkomen wij woondiscriminatie?

Bij het toewijzen van onze woningen, hanteren wij een werkwijze die is gericht op het voorkomen van woondiscriminatie. Wij stellen alles in het werk om te waarborgen dat bij de verhuur van onze woningen geen ongerechtvaardigd onderscheid wordt gemaakt tussen kandidaat-huurders. Dat doen wij onder andere door onze medewerkers goed te informeren over wat wel en wat niet de bedoeling is.

 Als wij samenwerken met derde partijen bij het aanbieden van woningen, zorgen wij dat ook zij een werkwijze hanteren die gericht is op het voorkomen van woondiscriminatie. Verder beoordelen wij regelmatig of ons beleid in de praktijk het gewenste resultaat heeft en of onze werkwijze verder kan of moet worden aangescherpt.

Als u in dat kader tips, vragen of klachten heeft, horen wij dat heel graag. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar voorkomwoningdiscriminatie@greystar.com. Hieronder lichten wij onze werkwijze toe.


Ga hier naar de website van de gemeente voor meer informatie over de regels en voorschriften.

First come first served

In beginsel werken wij met een first come first served-principe bij het aanbieden van woningen. Via een digitaal systeem, wordt de kandidaat die zich als eerste voor de woning heeft aangemeld voorlopig geaccepteerd. Vervolgens wordt nagegaan of deze kandidaat voldoet aan de objectieve selectiecriteria die gelden voor de woning in kwestie. In de volgende alinea wordt toegelicht wat hieronder wordt verstaan.

Als de kandidaat voldoet aan de criteria, wordt met hem of haar in beginsel een huurovereenkomst gesloten. Wij behouden ons wel het recht voor geen huurovereenkomst te sluiten als sprake is van eerdere negatieve ervaringen met de betreffende kandidaat.

Als geen huurovereenkomst wordt gesloten met de voorlopig geaccepteerde kandidaat, laten wij deze kandidaat per e-mail weten waarom daar niet toe wordt overgegaan. Vervolgens wordt de woning opnieuw aangeboden en herhaalt zich dit proces. Op deze manier voorkomen wij dat op basis van subjectieve voorkeuren een keuze wordt gemaakt uit kandidaten.  

Uitzonderingen op het bovenstaande proces:

In één complex in Diemen werd in het verleden gewerkt met een wachtlijst. Kandidaten konden zich op de wachtlijst laten plaatsen. Als een woning vrijkwam, werd de kandidaat met de hoogste rang op de wachtlijst als eerste benaderd. Wij zijn inmiddels gestopt met de wachtlijst, dus deze groeit niet meer aan.

Zolang er nog ‘oude’ kandidaten op de wachtlijst staan, worden woningen toegewezen aan de geschikte kandidaat met de hoogste rang op de wachtlijst. Op termijn zal de wachtlijst op deze wijze verdwijnen en zal ook in Diemen enkel nog met het first come first served-principe worden gewerkt.

Objectieve selectiecriteria

Bij de beoordeling of een kandidaat geschikt is, hanteren wij objectieve selectiecriteria. Als een woning wordt aangeboden, vermelden wij daarbij welke criteria voor die woning gelden zodat dit voor iedereen kenbaar is.

De criteria kunnen per woning verschillen. Als een woning bestemd is voor studenten, geldt als voorwaarde bijvoorbeeld dat de kandidaat staat ingeschreven aan een onderwijsinstelling. Als voor een woning een Huisvestingsvergunning is vereist, moet een kandidaat voor die vergunning in aanmerking komen.

Wij zullen in elk geval nooit informatie opvragen over of selecteren op etnische of culturele achtergrond, religieuze identiteit, politieke voorkeur, seksuele gerichtheid of lichamelijke/geestelijke gezondheid.

CRITERIA / EISEN

Wat zijn de kwalificatiecriteria voor OurDomain Amsterdam South East?

Je kunt de criteria voor alle appartementen hier bekijken. 

Kan ik hier ook komen wonen met een vriend(in)?

Er zijn een aantal gedeelde appartementen in North en West House. Dit zijn 2 Bedroom Superior appartementen met een gedeelde woonkamer en 2 slaapkamers, elk met een eigen badkamer. Deze zijn dus geschikt voor vrienden.

Ik ben een (young) professional, kunnen we de inkomensvereisten delen als we samen in een appartement gaan wonen?

Studio's:

  • Er wordt alleen rekening gehouden met het inkomen van de hoofdhuurder.

1 en 2 bedroom appartementen

  • Ja, dit is mogelijk. Met twee huurders moet je gezamenlijk bruto inkomen (excl. vakantiegeld, bonus etc.) 4 x de basishuur zijn. Zie de pagina Criteria voor meer informatie.

Ik ben een (young) professional, kan iemand anders garant staan voor mijn aanvraag als ik zelf niet aan de inkomenscriteria kan voldoen?

Voor OurDomain Amsterdam South East accepteren we een garantsteller, als je aan de volgende criteria voldoet;

  • Garantsteller moet een EU-burger zijn
  • Garantsteller moet 21 jaar of ouder zijn
  • Huurder moet zelf aan ten minste 50% van de inkomenseis voldoen, garantsteller kan de resterende 50% voor zijn rekening nemen
  • Garantsteller moet 4 keer de basishuur verdienen

Ik ben een (young) professional, wat als ik plotseling werkloos word tijdens mijn verblijf? Kan ik hier dan nog steeds wonen?

Ja, als je nog steeds in staat bent om je basishuur en servicekosten te betalen.

Kunnen koppels samenwonen in OurDomain?

In appartementen met een oppervlakte groter dan 26,5 m2 is het toegestaan dat twee personen samenwonen. In dat geval berekenen we een extra toeslag in de servicekosten. De reden hiervoor is dat je naar verwachting meer energie zult verbruiken en de tweede persoon ook gebruik zal maken van alle diensten en faciliteiten.

Ik ben drie jaar geleden afgestudeerd aan het HBO. Kan ik me ook inschrijven?

Ja, je kunt je inschrijven voor alle appartementen, mits je ook aan de andere criteria voldoet.

Je kunt de criteria voor alle appartementen hier bekijken .

Kan ik me ook inschrijven als ik pas over een paar maanden ga studeren?

Je hebt een geldige cursusinschrijving nodig om in aanmerking te komen. De appartementen in East House zijn speciaal beschikbaar voor studenten en jonge professionals.

INFO APPARTEMENT

Zijn alle appartementen gemeubileerd of ongemeubileerd?

  • Alle studio's in East House zijn gemeubileerd
  • Alle studio's en appartementen met 1 en 2 slaapkamers in North and West House zijn ongemeubileerd, maar afgewerkt met PVC vloeren en muurbekleding.

Alle appartementen in East House zijn voorzien van hoogwaardige vinyl houten vloeren, wandafwerking, schilderij rails (en/of planken) en gordijnen. Als je een appartement selecteert in ons online huursysteem, vind je informatie over het specifieke meubelpakket.

Ik wil liever mijn eigen meubels meenemen in plaats van een gemeubileerde studio, kan dat?

  • Alle studio's in East House zijn gemeubileerd. Je kunt natuurlijk altijd je eigen kleine meubels, decoratie en accessoires toevoegen.
  • In North en West House zijn de appartementen ongemeubileerd. De appartementen worden uitgerust met een moderne keuken en badkamer, en met vloer- en wandbekleding.

Kan ik een plattegrond van de appartementen krijgen?

Ja, je kunt deze vinden via de appartementenpagina. Je kunt ook contact opnemen met het team ter plaatse, we zijn er om je te helpen.

Kan ik ook vrienden en familie uitnodigen om gebruik te maken van de gemeenschappelijke ruimtes?

Dit is mogelijk, maar met mate. De ruimtes zijn in eerste instantie voor onze bewoners. Je kunt altijd vrienden en familie uitnodigen. Als je echter meer dan 2 personen uitnodigt, vragen we je om de servicedesk te informeren of dit mogelijk is. Houd er rekening mee dat je volledig verantwoordelijk en aansprakelijk bent voor het gedrag van jouw gasten.

Mag ik mijn appartement onderverhuren, bijvoorbeeld via een platform zoals Airbnb?

Nee, dit is ten strengste verboden. Houd er rekening mee dat dit kan leiden tot onmiddellijke beëindiging van je contract en een hoge financiële boete zoals beschreven in de Algemene voorwaarden.

Mag een gast in mijn appartement overnachten?

Natuurlijk is het toegestaan dat gasten af en toe blijven, zolang er geen overlast wordt veroorzaakt. Houd er rekening mee dat je volledig verantwoordelijk en aansprakelijk bent voor het gedrag van je gasten.

Zijn huisdieren toegestaan in OurDomain Amsterdam South East?

Huisdieren zijn niet toegestaan in East House.

North and West House zijn huisdiervriendelijk - je mag maximaal 2 huisdieren per appartement hebben, waarvan maximaal 1 hond. We hebben wel rasbeperkingen. De maandelijkse kosten per huisdier zijn 15 euro. Neem voor meer informatie contact op met ons team ter plaatse.

Is het toegestaan om iets aan te passen in mijn appartement?

Nee, dit is niet toegestaan op het gebied van constructie. Het is ook niet toegestaan om gaten in de muren te boren. Alle appartementen zijn uitgerust met schilderijrails of planken, die je kunt gebruiken om je appartement een persoonlijk tintje te geven. Houd er rekening mee dat het ten strengste verboden is om iets aan de sprinklerinstallatie te hangen of te knoeien met de sprinklerkoppen of rookmelders.

Mag ik roken in mijn appartement?

Roken is verboden in alle gebouwen en gemeenschappelijke ruimten en alleen toegestaan in de aangewezen buitenruimten.

Is het ook kindvriendelijk?

In North en West House zijn appartementen die voornamelijk ontworpen zijn voor 1- en 2-persoonshuishoudens. Beginnende gezinnen kunnen hier ook wonen, maar er zijn geen speciale voorzieningen voor kinderen.

BESCHIKBAARHEID

Het appartement dat ik wil is niet beschikbaar, kunnen jullie mij op de hoogte houden van de beschikbaarheid?

De appartementen van OurDomain worden verhuurd op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Je kunt je aanmelden om bericht te krijgen wanneer het appartement dat je wilt beschikbaar komt. Houd er rekening mee dat er elke dag nieuwe appartementen beschikbaar kunnen komen op basis van wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus bezoek onze website regelmatig.

Wat is inbegrepen in de servicekosten?

De servicekosten omvatten verhaalbare en niet-verhaalbare servicekosten en diensten. De verhaalbare servicekosten zijn variabele kosten zoals beveiliging, schoonmaak van gemeenschappelijke ruimten, elektriciteit, water, groenvoorziening en nutsvoorzieningen voor openbare ruimten. Je betaalt een maandelijks voorschot dat elk jaar in juli wordt verrekend voor het voorgaande jaar. De diensten zijn een vast bedrag voor voorzieningen en diensten zoals een servicebalie, lidmaatschap van de sportschool, gebruik van lounges, speelkamer, tuinen en terras. Je kunt er niet voor kiezen om een van de diensten die OurDomain aanbiedt uit te sluiten.

Hoe organiseer ik mijn nutsvoorzieningen?

  • Snel (draadloos) internet (max 900 Mb) is inbegrepen in de servicekosten
  • Water: een voorschot is inbegrepen in je servicekosten en wordt elk jaar verrekend op basis van het werkelijke gebruik
  • Elektriciteit: een voorschot is inbegrepen in je servicekosten en wordt elk jaar of bij het verhuizen verrekend op basis van je werkelijke verbruik. Alle elektriciteit op OurDomain is 100% duurzaam (wind- of zonne-energie).
  • Verwarming wordt geleverd via een centraal stadsverwarmingssysteem dat wordt beheerd door Eteck. Wanneer je bij ons intrekt, krijg je van ons een contract met Eteck. Eteck factureert je een maandelijks voorschot, dat jaarlijks of bij vertrek wordt verrekend op basis van je werkelijke verbruik.

Is er internet in gemeenschappelijke ruimtes?

Ja, je kunt gebruikmaken van onze snelle Wi-Fi in de gemeenschappelijke ruimten.

Is er een beveiligde stalling voor mijn fiets, auto en/of scooter?

Ja, er is per appartement één fietsplaats gereserveerd in de overdekte fietsenstalling, deze is bij de huurprijs inbegrepen. Er is een beperkt aantal extra parkeerplaatsen beschikbaar voor fietsen, scooters en auto's. Neem voor meer informatie over de beschikbaarheid contact op met de servicebalie.

Kan ik mijn auto bij OurDomain parkeren? Zo ja, wat kost dit?

  • Er is een parkeergarage onder OurDomain, met ongeveer 400 parkeerplaatsen. Neem contact met ons op als je er een wilt huren. De parkeerplaats is ook beschikbaar voor bezoekers tegen een redelijk uurtarief.
  • OurDomain ligt naast station Holendrecht, met een goede trein- en metroverbinding, dus er is weinig tot geen eigen auto nodig. Voor bewoners die af en toe gebruik maken van een auto is het mogelijk om gebruik te maken van gedeelde elektrische auto's of e-bikes.

Er worden ook activiteiten georganiseerd; zijn deze verplicht?

Er zullen regelmatig activiteiten worden georganiseerd in en rondom OurDomain. Uiteraard is deelname aan de activiteiten niet verplicht.

Ik maak geen gebruik van de diensten van OurDomain. Kan ik de servicekosten elimineren?

OurDomain is een totaalconcept waarbij je een appartement huurt met veel diensten en faciliteiten. De kosten per bewoner zijn beperkt door sterk concurrerende inkoop en schaalvoordelen. Dit is een vaste component voor alle huurders

Wat zijn de maandelijkse kosten voor Eteck?

De maandelijkse kosten voor Eteck zijn afhankelijk van het verbruik. Je kunt je maandelijkse verbruik zien in de Eteck-app en je kunt je maandelijkse betaling daarop aanpassen.

Gemiddeld zijn de kosten voor Eteck in East House ongeveer €72 per maand. Voor North en West House is dit ongeveer €84 per maand voor een appartement kleiner dan 60m2 en €102 voor een appartement groter dan 60m2.

COMMERCIËLE RUIMTES

Ik ben een lokale ondernemer en wil graag bijdragen aan het succes van OurDomain. Is dat mogelijk?

Lokale ondernemers zijn zeker welkom om zich te vestigen bij OurDomain Amsterdam South East. Je kunt je interesse kenbaar maken en kijken of we commerciële ruimtes beschikbaar hebben via hier

AMSTERDAM SOUTH EAST

Waar is Amstel III?

Amstel III ligt tussen de Amsterdam Arena en het Amsterdam UMC, locatie AMC (dicht bij de snelwegen A2 en A9). Het is onder andere bekend van de Ziggo Dome, AFAS Live, Johan Cruijf Arena, IKEA, etc. Het is een voormalige kantorenwijk die de komende jaren wordt getransformeerd tot een gemengde ontwikkeling van wonen, werken, bedrijven, vrije tijd etc.

Wat gebeurt er in Amstel III?

De komende jaren zal het een 24/7 woonwijk worden, een belangrijke uitbreidingslocatie voor de gemeente Amsterdam en Zuidoost, zie hierboven.

Welke andere ontwikkelingen vinden er plaats in het gebied?

Er zijn nieuwe initiatieven zoals een park (Spoorpark) tussen OurDomain Amsterdam South East en station Holendrecht, er zijn veel nieuwe (creatieve) broedplaatsen voor jonge ondernemers en er worden de komende jaren veel nieuwe woningen gebouwd in het gebied. Ook zijn er kansen voor jonge ondernemers, dankzij de nieuwe commerciële ruimtes die beschikbaar zijn, en komen er meer winkels, speciale fiets- en wandelroutes, groen/parken, bankjes en ruimte voor sport en recreatie. Onder de naam 'HOBU' gaan Pop-Up City, Vinger.nl en We The City in opdracht van de gemeente het gebied nieuwe energie geven. https://hobu.amsterdam/

MEUBELPAKKET

Met wie kan ik contact opnemen voor vragen over de meubels?

Je kunt contact opnemen met Risor Furniture via service@risor.eu of via telefoonnummer +31 (0) 20 244 3675. Of neem een kijkje op hun website https://ourdomain.risor.eu/

Kan ik in termijnen betalen?

Ja, je kunt in termijnen van 12 of 36 maanden betalen.

Voorwaarden

  • Leeftijd tussen 18 en 72
  • De rente is 10% op jaarbasis
  • Mensen kunnen kiezen tussen 12 en 36 maanden
  • Automatische incasso op de 1e van de maand
  • Wonen op een Nederlands adres
  • Een vast maandinkomen van 1100 (alleenstaand) of 1400 (met partner) is verplicht
  • Nederlandse bankrekening

Dit is een persoonlijke lening, zakelijke leningen worden niet geaccepteerd. Klanten moeten Nederlands zijn en worden gescreend door Santander. Leningen zijn mogelijk tot een bedrag van 12.500 euro. Vooruitbetalen zonder boete is mogelijk.

Kan ik verschillende maten bedden kiezen?

Ja, er is een keuzemenu waar je kunt kiezen tussen 120 cm, 160 cm en 180 cm.

Kan ik slechts enkele items selecteren en andere uitsluiten, bijvoorbeeld in het huishoudpakket?

Ja, je kunt altijd contact met ons opnemen via service@risor.eu of via telefoonnummer +31 (0) 20 244 3675 om de mogelijkheden te bekijken.

Kan ik de kleuren van de meubels/bedlinnen/gordijnpakketten kiezen?

Gordijnen zijn er maar in één kleur, maar de afmetingen worden voor elk appartement op maat gemaakt. (De kleur is groen/blauw).

Passen de gordijnen in alle appartementen?

Ja, de gordijnen worden op maat gemaakt voor elke kamer.

Kan ik verschillende soorten lakens bestellen binnen het lakenpakket? (2 kleine dekens in plaats van één grote)

Ja, je kunt altijd contact met ons opnemen via service@risor.eu of via telefoonnummer +31 (0) 20 244 3675 om de mogelijkheden te bekijken.

Kan ik ook na december bestellen? Hoe lang duurt de levering?

Neem contact met ons op voor een nauwkeurigere schatting.

Kan ik andere meubelstukken bestellen die op de website worden weergegeven maar niet in het meubelpakket zitten?

Ja, je kunt er ook voor kiezen om een los item te kopen. Op de website kun je zien welke artikelen we los verkopen. Heb je iets anders leuks gezien op de website maar kun je het niet vinden? Je kunt altijd contact met ons opnemen via service@risor.eu of via telefoonnummer +31 (0) 20 244 3675 om de mogelijkheden te bekijken.

Wie is verantwoordelijk voor reparaties als mijn meubels of apparaten (wasmachine/droger/stofzuiger) kapot gaan?

Risor biedt 1 jaar garantie, maar er zijn regels over wat gedekt wordt. Neem contact op met Risor via service@risor.eu en zij zullen deze verzoeken per geval behandelen.

Zit er garantie op de meubels? Hoe lang is de garantie?

Risor biedt 1 jaar garantie, maar er zijn regels over wat gedekt wordt. Neem contact op met Risor via service@risor.eu en zij zullen deze verzoeken per geval behandelen.

Wat voor soort materialen zijn de meubels per item?

Kijk op de website voor meer informatie over materialen.

Kan ik de meubels zelf monteren en een prijsvermindering krijgen?

Nee, de prijs is al inclusief montage en het is niet mogelijk om korting te krijgen.

OP ZOEK NAAR JE TOEKOMSTIGE WONING?

BOEK NU

VOLG ONS

AWARDS

Proudly managed by:

© 2023 Greystar. All rights reserved

Design powered by